12 maart j.l. werd de Volvo-dealer hockeyclub avond georganiseerd in Beesd. Alle dealers waren samen met hun hockeyclub(s) uitgenodigd.
Na een heerlijk buffet was de avond gevuld met interessante lezingen van Erik Gerritsen (directeur KNHB), Simon Keijzer (Sportmarketeer Marvin & Miles), Max Caldas (bondscoach van het Nederlands Elftal Heren) en de beide Volvo ambassadeurs Naomi van As en Billy Bakker. Allen met een eigen verhaal, waardoor het voor alle bezoekers een inspirerende avond was.

Scoren met sportmarketing
Het thema van de avond was ‘Scoren met sportmarketing’. Met het sponsoren van de hockeyclub heeft de dealer niet alleen de mogelijkheid om met een logo zichtbaar te zijn, maar kan de dealer ook echt in gesprek komen met de leden. Dit kan door aanwezig te zijn op de club en gezamenlijk acties te organiseren. Zo werkt de dealer op de club aan een goede reputatie en relatie, wat uiteindelijk kan leiden tot ruil.
De hockeyers zijn tenslotte potentiële Volvo-rijders. Onderzoek wijst uit dat Volvo in 2013 een marktaandeel had van gemiddeld 5,8% in Nederland, dit aandeel was binnen Volvo-hockeyclubs 26,2%!

Tijdens de hockeyclub avond is de vernieuwde brochure ‘Scoren met sportmarketing’ uitgedeeld, met informatie en tips om van uw sportmarketing een succes te maken.
Bent u Volvo-dealer en wilt u deze brochure als nog ontvangen, laat het ons dan weten.